.

.

lunes, 20 de abril de 2015

BERRIKUNTZA METODOAK

Berritzeko teknikak (II)

Irakurketa Dialogikoa

Irakasleen arteko irakurketa dialogikoa teknikan, irakasle-talde bateko parte-hartzaileek, testu literario batean oinarrituta, praktikari buruz hausnartzen eta eztabaidatzen dute, argudioak ematen dituzte, eta beren eskarmentua eta hausnarketa kritikoak adierazten dituzte.

  1. Irakasle talde bat biltzen da irakurketa dialogikoa egiteko.
  2. Parte-hartzaileek hainbat liburu proposatzen dituzte. Irakurketarako proposatutako testua, literarioa izan ordez, pedagogikoa izan behar da, ekintzaren helburu nagusia irakasleen praktika hobetzea baita.
  3. Liburu baten aukeraketa egiten da.
  4. Hamabostean behin elkartzen da taldea, eta bilkura egun horretarako, liburuaren atal bat edo bi irakurtzen dira. Garrantzitsua da partaide guztien konpromisoa izatea.
  5. Irakurleak testua irakurri eta paragrafo batek/batzuek bere arreta pizten badu/te, azpimarratu egiten ditu eta hautatzeko arrazoien gainean gogoeta egiten du.
  6. Solasaldia izaten da horren inguruan.
  7. Saioa amaitu eta gero arduradunak aukeratutako paragrafoak eta sortutako galderak euskarri elektroniko batean jasotzen ditu, bai taldeko partaideei eta bai beste irakasle batzuei. hausnarketarako eta hobekuntzarako aukera berriak emateko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario