Berritzeko teknikak (III)
Eguneroko dialogikoa
Praktika hobetzeko ikerketa-teknika honen bidez,
irakasle-ikertzaileak bere eguneroko jarduerak beste irakasle
batzuekin taldean partekatu ditzake, hausnartu, laguntza emozionala
eta babesa jaso, eta aurrera eraman ditzake praktika hobetzeko
martxan jar daitezkeen ekimenak. Bi atalez osatuta dago: egunerokoa
lanabes gisa eta irakurketa-dialogikoa prozedura gisa.
- Irakasle-ikertzaileak lanaldi bateko (aste bat, hamabost egun edo hilabete bat) egunerokoa egiten du.
- Irakasle-ikertzaile talde bat (6 lagun) osatzen da egunerokoaren irakurketa dialogikoa egiteko.
- Prozesuaren kudeatzaile bat izendatzen da. Honek ez du irakurketa dialogikoan parte hartuko. Bere lana prozesu guztia kudeatzea da (dokumentazioa banatzea, hitzorduak finkatzea, moderatzaile lanak egitea eta idazkari lanak egitea).
- Irakasle-ikertzaileak bere egunerokoa taldeko lankideekin partekatzen du (gordinik, landu gabe) eta nork bere azterketa egiten du.
- Irakasle-ikertzaile taldea biltzen da egunerokoaren irakurketa dialogikoa egiteko.
- Txandaka, parte-hartzaile bakoitzak egunerokotik atentzioa deitutako paragrafo bana irakurriko du. Azpimarratutako aukera zergatik aukeratu duen, hau da, zeintzuk izan diren azpimarratzeko arrazoiei buruzko gogoeta egiten du.
- Solasaldia izaten da horren inguruan.
- Saioa amaitu eta gero moderatzaileak, aukeratutako paragrafoak, sortutako galderak eta gogoetak euskarri elektroniko batean jasotzen ditu (word/writer/Drive dokumentua, saioaren audioa…), eta bidaltzen die taldeko partaideei hurrengo saioetan berrartzeko eta beste irakasle batzuei hausnarketarako eta hobekuntzarako aukera berriak emateko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario